Freie Schule Hofmühlgasse -

description missing

OVERVIEW

The site freieschule.net currently has a traffic classification of zero (the smaller the more users). We have analyzed five pages within the site freieschule.net and found one website interfacing with freieschule.net. We were able to discover one contacts and directions for freieschule.net to help you correspond with them. The site freieschule.net has been on the internet for eight hundred and sixteen weeks, twenty-two days, one hour, and fifty minutes.
Nov 2008

FREIESCHULE.NET TRAFFIC

The site freieschule.net has seen alternating amounts of traffic until the end of the year.
Traffic for freieschule.net

Traffic ranking (by month) for freieschule.net

Traffic ranking by day of the week for freieschule.net

FREIESCHULE.NET HISTORY

The site freieschule.net was created on November 10, 2008. This website was changed on the date of November 11, 2013. This web site will go back on the market on the date of November 10, 2014. As of today, it is eight hundred and sixteen weeks, twenty-two days, one hour, and fifty minutes young.
UPDATED
EXPIRED

DOMAIN AGE

WHAT DOES FREIESCHULE.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of freieschule.net Mobile Screenshot of freieschule.net Tablet Screenshot of freieschule.net

Tibor Rudas

Stiegengasse 4

Wien, 1060

AT

FREIESCHULE.NET SERVER

We detected that a lone root page on freieschule.net took seven hundred and three milliseconds to stream. Our web crawlers could not discover a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider this site not secure.
83.169.19.29

ns1.easyname.eu
ns2.easyname.eu

We detected that this website is operating the Apache os.

Freie Schule Hofmühlgasse -

description missing

PARSED CONTENT

The site freieschule.net had the following in the site, "Es berührt mich immer wieder tief, wie alle miteinander umgehen, wie Unterricht frei von Angst und Druck stattfindet, wie gesungen, getanzt, gelacht, Theater gespielt, gestritten und gerungen wird." We noticed that the website stated " Interessen und Bedürfnisse der Kinder." It also stated " Soziales Lernen in einer familiären. Unterstützte das Projekt von NUBIGENA WOLKENKIND. Neuaufnahme für das Jahr 201920." The header had Freie Schule Hofmühlgasse as the highest ranking keyword.

ANALYZE MORE WEBSITES

Start - Freie Schule Allgäu

Eine andere Art zu lernen. Was wird von den Eltern erwartet? Lernen Sie eine alternative Schulform kennen! Reden wir über eine Zusammenarbeit! Die liebevoll von unseren Eltern gestaltete Osterkrone steht auf dem Marktplatz in Wangen im Allgäu. Am 05Mai 2018 um 20. So will ich lernen -. 07522 - 97 33 99 5.

Freie Schule am Mauerpark

Herzlich willkommen auf unseren Webseiten! Schön, dass Ihr den Weg hierher gefunden habt. Hier ein paar grundlegende Fakten. Staatlich anerkannte Grundschule in freier Trägerschaft. Alternativ-pädagogisches Konzept, das auf das Lerninteresse der Kinder setzt mit Orientierung an R. Zwischen 64 und 66 Kindern, 10 Lernbegleiter innen.

Freie Schule Elztal

Ein Filmportrait über unsere Schule von Chanelle Meder und. Luc Balthasar aus der 8. Informationen für Eltern von Schulanfängern.

Freie Schule Lindau - Home

Die Freie Schule Lindau feiert zehnjähriges Bestehen - Festprogramm mit Humor und Ironie.